Door Paul Elsendoorn op 12 januari 2013

Het sociale gezicht van Geldrop Mierlo

Kiezen we voor een sociale gemeente waar iedereen telt en mee doet? Lukt het ons rekening te houden met de groeiende groep ouderen en te zorgen dat onze kinderen gezond opgroeien? Lukt het ons mensen die in de bijstand terecht komen, snel weer actief te krijgen? Hoe activeren en ondersteunen we vrijwilligers?

De PvdA wil een lokaal socialer beleid.

Een fatsoenlijk bestaan voor iedereen, dat is de opdracht van de PvdA. Wij staan voor eerlijk delen en wij werken aan het verkleinen van de verschillen en het bieden van eerlijke kansen voor jong en oud.  lees hier meer Het sociale gezicht van Geldrop Mierlo  en geeft uw reactie.

Verkiezingsprogramma PvdA GeldropMierlo 2014

Paul Elsendoorn

Mijn naam is Paul Elsendoorn. Ik woon al meer dan 47 jaar in Mierlo en ben een echte ondernemer. In Mierlo ben ik rijschoolhouder geweest, heb ik producten ontwikkeld en zorg ik nu voor onderkomen voor organisaties en bedrijven in ons bruisende dorp. Ik heb drie dochters en negen kleinkinderen, die bijna allemaal nog in

Meer over Paul Elsendoorn