Doe mee aan onze uitdaging en maak 2018 een super jaar!

Door de redactie op 31 december 2017

Allereerst wensen we je een gelukkig 2018. We hopen dat het een fantastisch jaar wordt voor iedereen, in vrede en gezondheid. Daar kunnen we met elkaar aan werken.

Een nieuw jaar begint met goede voornemens. Oud & Nieuw is altijd een goed moment om stil te staan bij het afgelopen jaar en fris het nieuwe jaar in te stappen met die voornemens. Het is een eerste stap. Maar na het voornemen komt het echte doen. Je aan het voornemen houden en dat is lang niet altijd makkelijk.

Dat geldt voor iedereen; meer sporten, stoppen met roken, vaker op bezoek bij familie, meer fietsen en minder autorijden. Het is makkelijk gezegd, maar begin er maar eens écht aan en hou het maar eens vol. Wat kan helpen is om je voornemens te delen met je omgeving. Anderen kunnen je motiveren om te beginnen en vol te houden.

Durven om dingen te doen is niet makkelijk. Als lokale PvdA Geldrop-Mierlo zien we dit ook in de gemeenteraad. Er wordt veel gepraat, maar steek maar eens je hoofd boven het maaiveld uit. Dat doet bijna niemand. Wij zijn er trots op dat we dat de afgelopen jaren wel hebben gedaan. Door dat lef te tonen hebben we ook echt veranderingen kunnen doorvoeren; meer aandacht voor mantelzorgers, begeleiding op zoek naar werk, lagere afvalstoffenbelasting en nog veel meer.

Wat ons betreft blijven we ons hoofd boven het maaiveld steken. Want met durven en doen zorgen we er voor dat we ook in 2018 en verder goede dingen doen voor de inwoners van Geldrop-Mierlo.

Maar wat ga jij doen in 2018? Wij zijn erg benieuwd naar je goede voornemen! We horen ook graag op welk onderwerp in onze gemeente jij vindt dat de gemeenteraad tot beslissingen moet komen. En tenslotte; wat zou jij graag willen doen om je straat of wijk te verbeteren?

Deel het met ons en vul de vragenlijst in.

Samen maken we 2018 een onvergetelijk jaar vol met goede dingen! Durf te doen!

Fractie PvdA Geldrop-Mierlo

Bart Oortwijn