Door Richard van de Burgt op 6 november 2016

PvdA: geen geldverspilling in de begroting van Geldrop-Mierlo

De gemeente is bezig met het vaststellen van de begroting voor 2017 en verder. Op maandag 7 november kunnen partijen nog wijzigingsvoorstellen indienen. In eerste instantie hebben alle partijen de kans gekregen om te laten weten wat ze graag anders willen zien. De PvdA kiest in haar reactie heel duidelijk voor mensen en niet voor stenen. Voor de inwoners van onze gemeente. We willen goed werk, goede zorg, goed onderwijs en goed wonen in Geldrop-Mierlo. Dat zijn onze speerpunten. Geldverspillende prestige projecten zoals het bouwen van een nieuwe (raads)vergaderaccommodatie wijzen wij af.

Hier vind je onze reactie op de begroting, met uitleg hoe wij het graag willen:

reactie-pvda-begroting-2017

Mijn naam is Richard van de Burgt. Ik ben een geboren Brabander en woon al een flink aantal jaren in Geldrop-Mierlo, samen met mijn vriend Ronald en onze zwarte labrador Kuzco. Ik heb technische bedrijfskunde gestudeerd aan de universiteit van Eindhoven en ben projectleider van beroep. Sinds 2014 ben ik fractievoorzitter PvdA Geldrop-Mierlo, daarvoor was