Een warmer thuis in Geldrop-Mierlo

Een warmer thuis in Geldrop-Mierlo

Geldrop en Mierlo, ons thuis

Klik hier voor pdf

Op 16 maart kan jij je keuze maken voor verandering. Met niets doen, verandert er niks en blijven lokale politici die al tientallen jaren de macht hebben op het pluche zitten. En er valt veel te verbeteren in onze gemeente. Denk aan de woningmarkt, de zorg, de aanpak van duurzaamheid en nog veel meer. Grote uitdagingen, dus oriënteer je goed, want jouw stem maakt het verschil. Het team van de lokale PvdA Geldrop-Mierlo heeft een frisse blik en werkt steeds aan de vraag;  hoe maken we Geldrop-Mierlo beter voor de inwoners?  Hieronder vind je onze plannen voor de toekomst, kijk er rustig doorheen. Voor een samenvatting klik je hier.

Met elkaar kunnen we alles bereiken en samen met jou willen we Geldrop-Mierlo een warmer thuis maken. Wij vragen om jouw vertrouwen en hopen dat we kunnen rekenen op je stem op 16 maart bij de verkiezingen. Maar boven alles; laat je stem niet verloren gaan en ga stemmen!

Onze plannen voor:

1. EEN BETAALBAAR THUIS IN ONZE GEMEENTE

Eén van de belangrijkste onderwerpen in de lokale politiek is de wooncrisis in onze gemeente. Iedereen verdient een fijn thuis. Voor veel mensen, of het nu starters, doorstromers of ouderen

2. PRETTIG WONEN IN ONZE BUURTEN EN WIJKEN

Iedereen verdient een fijne buurt om in te wonen en een dorpscentrum waar alles goed is geregeld. Een buurt waar men zich veilig en thuis voelt, waar kinderen op straat

3. EEN FRISSE WIND DOOR DE GEMEENTE

Het vertrouwen in het democratisch bestuur is niet vanzelfsprekend. Daaraan moet je werken. Niet alleen door openheid en door efficiënt te zijn, maar ook door dienstbaar en integer te zijn

4. DUURZAAMHEID ALS KANS VOOR IEDEREEN

De PvdA Geldrop Mierlo wil van Geldrop-Mierlo een duurzame gemeente maken, die klimaatneutraal is. Dit betekent een gemeente die investeert in de toekomst en daarvan alle inwoners laat profiteren. Duurzaamheid

5. GOEDE ZORG IN GELDROP-MIERLO

Kiezen we voor een gemeente die rekening houdt met de groeiende groep ouderen en zorgt dat onze kinderen gezond opgroeien? Hoe activeren en ondersteunen we vrijwilligers? De PvdA Geldrop-Mierlo wil

6. TOEKOMSTPLANNEN ONDERWIJS EN WERK