Door Richard van de Burgt op 8 juli 2016

Onze plannen voor een sterker en socialer Geldrop-Mierlo

Deze week wordt de kadernota van Geldrop-Mierlo besproken.Wat betekent dat? De wethouder van Financiën vraagt aan de gemeenteraad of de politieke partijen nog nieuwe ideeën hebben voor de begroting van de komende jaren.

Dit is hét moment om veranderingen voor elkaar te krijgen. De meeste politieke partijen geven dan ook aan wat zij belangrijk vinden, of juist niet.

De PvdA wil in de discussie over de kadernota opnieuw duidelijk maken welke richting we op willen met onze gemeente. Als PvdA leggen we de accenten op een sterk en sociaal Geldrop-Mierlo. We kiezen daarbij voor sociaal beleid en een gemeente die er is voor de inwoners; we kiezen voor mensen, niet voor stenen. We staan ook voor openheid.

Dus, bent u benieuwd wat onze plannen voor Geldrop-Mierlo zijn? Onze inbreng kunt u lezen in het document met onze reactie op de kadernota. Een linkje staat onderaan deze blog.

pvda reactie kadernota 2016