Inwoners van Geldrop-Mierlo, bedankt voor jullie vertrouwen!

17 maart 2022

De uitslagenavond van de gemeenteraadsverkiezingen was voor ons team een indrukwekkende belevenis. Bij elkaar gaven 1.653 mensen in Geldrop en Mierlo ons het vertrouwen en hun steun. Dit betekent heel veel. Het zorgt ervoor dat we het geluid van de PvdA Geldrop-Mierlo luider te laten horen.

“Zo zie je maar. Elke stem telt, als inwoner maak je het verschil.”

Niet alleen waren we de partij met de hoogste groei in stemmen, we stegen ook het meest in zetelaantal. Sterker nog. De PvdA Geldrop-Mierlo is met jullie stem verdrievoudigd van één naar drie zetels. Ik ben er stil van. We maken een verschil in de politiek en dat is blijkbaar gezien. We merkten dat al door de groei in aantal leden van onze partij. Daarnaast heeft het team van de PvdA Geldrop-Mierlo hier hard voor gewerkt.

“Felicitaties voor winnaars DGG en DPM”

Wij feliciteren de DGG en DPM van harte met hun verkiezingsuitslag, want ook daar was zetelwinst. Een mooi resultaat. DGG werd de grootste partij van onze gemeente en DPM haalde zelfs de helft van de stemmen in Mierlo binnen!

De kiezers hebben gesproken en nu zijn de politici aan zet om daar wat mee te doen. Als PvdA Geldrop-Mierlo pakken we daarin onze rol op, zoals we dat altijd doen in de politieke arena. Namelijk op de inhoud en met een constructieve houding om Geldrop-Mierlo verder te versterken voor de inwoners. En dat willen alle partijen, dus wij kijken uit naar een mooie samenwerking in de komende vier jaren.

Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen! Wij gaan ervoor!

Richard van de Burgt, lijsttrekker PvdA Geldrop-Mierlo