PvdA Geldrop-Mierlo Zomerborrel op zondag 4 juli

Door Ronald Steenman op 25 juni 2021

Op zondag 4 juli organiseren we weer een PvdA Geldrop-Mierlo Zomerborrel. Vorig jaar was de Zomerborrel in Mierlo een groot succes, dus dat is goede reden om hem nu wederom te organiseren. Dit jaar doen we dat bij de Kasteelhoeve in Geldrop.

Speciale gast: Pieter Paul Slikker, kandidaat-voorzitter PvdA
Te gast is Pieter Paul Slikker, kandidaat-voorzitter landelijke PvdA. Hij zal vertellen waarom hij graag Nelleke Vedelaar wil opvolgen, hoe hij de toekomst van de PvdA voor zich ziet en staat jullie natuurlijk te woord met de vragen die jullie voor hem hebben.

Informele borrel, iedereen is welkom
De PvdA Geldrop-Mierlo Zomerborrel is een informele en gezellige borrel waarbij fractie, bestuur, leden, vrijwilligers en belangstellenden samen gezellig een drankje kunnen drinken en met elkaar in gesprek kunnen gaan. Heb je al heel lang een vraag aan het bestuur of de fractie? Heb je input of ideeën voor het verkiezingsprogramma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen? Of wil je gewoon even kletsen over jouw wijk in Geldrop of Mierlo met gelijkgestemden? Het kan allemaal tijdens deze gezellige borrel.

Aanmelden kan vanaf nu
Er worden deze middag drankjes en hapjes geserveerd, daarom willen we je wel vragen om je vooraf aan te melden, zodat we goed kunnen inschatten voor hoeveel personen er hapjes nodig zijn. Bij mooi weer zitten we buiten, bij slecht weer is er binnen plek voor ons gereserveerd. Het gaat dus zeker door.

AANMELDEN BORREL >>

Details Zomerborrel:
– Locatie: Kasteelhoeve Geldrop, Helze 8
– Datum: zondag 4 juli 2021
– Inloop: 14.30 uur
– Einde: 18.00 uur

Ronald Steenman

Als secretaris en campagne coördinator help ik mee om het bestuur van de PvdA Geldrop-Mierlo goed te laten functioneren. Denk hierbij aan het organiseren van verkiezingscampagnes, nadenken over manieren hoe we nieuwe leden kunnen werven, het schrijven van de nieuwsbrief en het beheren van de social media kanalen. Hiermee ontlasten we de fractie, zodat zij

Meer over Ronald Steenman