PvdA Geldrop-Mierlo trakteert hulpdiensten

Door Marie Heleen van de Ven op 31 december 2021

Op Oudejaarsdag trakteerde de lokale PvdA in Geldrop-Mierlo op oliebollen bij de mensen van de hulpdiensten in de gemeente. De laatste dag van het jaar is het daar vaker extra druk en dat komt bovenop een zeer bewogen jaar.

“De politie, brandweer en mensen van de ambulance en spoedeisende hulp staan dag en nacht voor ons klaar. Hun werk is super belangrijk. We merken soms amper dat ze er zijn, maar kunnen ze zeker niet missen om onze buurten en wijken veilig te houden. Daar willen we bij stil staan.” geeft Marie Heleen van de Ven aan.

De nacht naar Nieuwjaar geeft in onze gemeente een wisselend beeld. Sommige jaren is het heel druk, andere jaren zijn rustiger. De hulpdiensten staan wel de gehele nacht op stand-by om ingezet te worden als dat nodig is. “Het vraagt veel van mensen, maar ze doen hun werk met passie om anderen te helpen. Met dit kleine gebaar willen we onze waardering laten zien”, geeft Lizette Coolen aan.

De oliebollen van de PvdA Geldrop-Mierlo zijn overal met enthousiasme in ontvangst genomen en zijn verspreid onder de medewerkers die ook dit jaar weer zorgen voor een veilige overgang naar het nieuwe jaar in Geldrop en Mierlo.

Hier de link naar de brief die de fractie heeft geschreven voor de hulpdiensten: brief zorgdiensten nieuwjaar

Marie Heleen van de Ven

Mijn naam is  Marie Heleen van de Ven-Schoofs, ik ben 50 jaar en ben getrouwd met Nick. Wij wonen in het centrum van Geldrop met onze bordercollies Bess en Vika. Ik ben geboren in Geldrop en na een aantal omzwervingen via andere gemeentes toch teruggekeerd naar mijn roots. Ik ben als zelfstandig ondernemer werkzaam in

Meer over Marie Heleen van de Ven