Geldrop en Mierlo, dank voor alle stemmen en steun!

22 maart 2018

Deze gemeenteraadsverkiezingen waren erg spannend voor ons als PvdA Geldrop-Mierlo.

Uit de eerste cijfers bleek dat de PvdA in veel gemeenten fors achteruit ging. Dat maakte ons een beetje ongerust.

Maar ú als inwoner heeft gezien dat de PvdA Geldrop-Mierlo de afgelopen vier jaar keihard geknokt heeft om op te komen voor de mantelzorgers, goede WMO, een sterke gemeente in de regio en nog veel meer. U heeft gezien dat we verkwisting van geld aan de kaak stellen; de bouw van een raadzaal en de staat waarin de directie van Laco het gemeentezwembad heeft gebracht. U heeft gezien dat wij niet alleen praten, maar ook écht staan voor Durven en Doen!

We zijn enorm blij met het feit dat meer dan 1.000 mensen op onze partij stemden. Dat is 40% meer dan vier jaar geleden. Dank, dank, dank, meer dan duizend maal dank!

Voor ons is elke stem een fantastische steun voor ons geluid en onze plannen.  We halen net geen tweede zetel binnen, maar gaan ook de komende vier jaar alles uit de kast halen om onze gemeente voor u beter te maken en om voor eerlijke kansen te knokken. We hebben laten zien dat het team van PvdA Geldrop-Mierlo dat kan en uw steun heeft ons alleen maar nog meer gemotiveerd!

Dank voor uw stem!

1Richard van de BurgtM