Door Richard van de Burgt op 27 februari 2014

PvdA Lappegat-Kersepittenrijk wenst u een fijne carnaval!!

Carnaval staat voor de deur. Een mooie traditie die mensen in onze gemeente graag vieren en zorgt voor verbroedering. Een feest waarbij we relativeren en zaken op de hak nemen, ook de lokale politiek. Heel goed, want dat houdt politici scherp.

Als PvdA ga je ons niet direct zien met carnaval. De meeste van ons vieren het wel, maar wij voeren als partij tijdens de carnaval geen campagne. Dat is bewust. Wij vinden het namelijk niet gepast om ons als partij vanwege verkiezingen in het carnavalsgedruis te mengen. We maken er gewoon zelf een leuk feest van, zoals elk jaar.

We wensen iedereen uit Lappegat-Kersepittenrijk een super carnaval toe! Geniet er van en maak het een mooi feest.

Namens de PvdA, drie maal alaaf,